Direktlänk till inlägg 21 juni 2016

Mojitos

Av Timothy Bino - 21 juni 2016 22:20

Äntligen, som jag längtat att få komma hit till Miami, vilken otrolig dröm. Känner lite så här att detta är mitt place, här vill jag vara hela mitt liv, älskar det från första steget jag tog in i landet!!

Första kvällen/natten tillbringades på bäste sett med lite havskäk och en stor redig mojito! Då tänker ni säkert stor, men menar de, sizen va liksom brutal, typ 2 mina huvven! Efter det va det bara dra vidare på nattklubbish med helrör och skaka rumpa! Va mest vi som skakade medan de andra trötta typerna bara satt. Innan det när vi tog ut pengar så gick jag raka vägen in i en glasdörr hahaha så blev lite knocked out ? Där stod en kille som garvade läppen av sig efter ett tag, han försökte nämligen hålla sitt skratt hahaha. Och tydligen så fick man inte dansa så mycket som jag gjorde så blev utslängd hahaha. Kom igen, utslängd haha for real så full va jag inte :) stod utanför och pratade med vakten i väntan på kuss! Men hon tog en annan väg ut haha så stod där lost o fatta ingenting ? Första dagen i Miami va alltså väldigt rolig med andra ord! När vi kom hem så valde jag att lägga mig vår kingsize säng medan Linda la sig i badkaret haha, man bah aa jo där kan man med ligga? hahaha galen.

Idag vaknade vi upp vid 10 tiden och ser de strålande superfina regnvädret så vi gick och åt frukost och va på äventyr i stormen! Hur härligt va de inte? Vi hade dödskul i allanfall! Och de va redigt regn haha, blev översvämning på trottoaren o allt som vi tyckte va kul att gå i haha "som småbarn"!

Jag trivs här kan man lugnt säga så nu ska vi till takpoolen och glida lite! Ciao <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Timothy Bino - 15 november 2016 23:02

Då är de dags att återberätta lite vad som hänt från och med när ja landa till att ja nu sitter hör sista timmarna på hotellrummet o väntar på att flyga till Phuket! De va alltså 7.30 jag landade här i Bangkok då jag direkt letade upp en taxi, do...

Av Timothy Bino - 11 november 2016 16:12

Nu är årets spontanare bokad! På söndag bär de av till lite varmare beddgrader, inte minst Thailand! Bangkok är min destination utan att direkt veta vad jag ska göra! Men de lär inte vara några problem för mig att komma på vad jag vill hitta på! Bara...

Av Timothy Bino - 29 juli 2016 22:02

Nu är jag hemma, i sängen. Redo att berätta om vår sista dag/natt. Vi vakna upp återigen, skönt det. Vi tänker till lite och planer hur vi ska lösa denna dag. Så vi surrar lite, går till vårt standard fik och tar en portobello toast till frukost. V...

Av Timothy Bino - 28 juli 2016 13:16

När vi hade käkat vår standard frukost var det dags att röra sig in mot city där trampbåt stod på schemat. Det blev lite dröjningar då det på riktigt spöregnade sönder så vi sprang runt och letade efter tak. Sen blev det en sån poncho man har när det...

Av Timothy Bino - 27 juli 2016 12:57

Halloj i stugan! Efter cyklingen var vi rätt slut och stannade upp på rummet en stund efter vi kände att gå och äta lite och ta över vår lilla nattbåt och kolla upp mot himlen. Det blev donken eftersom de var de enda som va öppet. Kan säga att hälsan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards